Conditiile de garantie sunt in conformitate cu OUG 140/2021 cu modificarile ulterioare.​

Garantia produselor

Recomandam tuturor clientilor sa consulte Politica de Garantie a platformei inainte de a plasa o comanda.

ATENTIE! Pentru toate produsele care sunt trimise in garantie este necesara scriere pe o hartie aflata in interiorul coletului sau chiar pe ambalajul coletului a termenului „GARANTIE”. Lipsa acestui marcaj poate duce la procesarea incorecta a acestei solutionari.

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (SN – Serial Number sau Numar Serial), impreuna cu accesoriile aferente si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de acest document, produsele pot fi returnate solicitantului sau expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Garantia pentru produsele care nu sunt insotite de un certificat de garantie emis de producator sau furnizor se solutioneaza la sediul CRY-TECH PLACE SRL.

Termenul de garantie incepe din momentul in care produsele ajung fizic in posesia clientului.

Procedura de solutionare in garantie:
1. Contactarea vanzatorului CRY-TECH PLACE SRL la numarul de telefon +40 740 336 486 sau prin intermediul unei declaratii facute pe un mediu durabil (e-mail: [email protected]).
2. Completarea Formularului de Garantie.
3. Pregatirea si expedierea coletului dar nu inainte de a verifica inca o data continutul acestuia si documentele obligatorii care trebuie sa insoteasca produsul.

Solutionarea produselor trimise pentru garantie se face prin urmatoarele modalitati, in ordinea prezentata mai jos:

1. Repararea
2. Inlocuirea 
3. Stornarea produsului defect – se returneaza contravaloarea produsul in contul bancar specificat de catre client.

Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice, de la data intrarii in posesia fizica a produselor de catre vanzator.

Plata transportului pentru produsele trimise pentru solutionarea defectelor va fi suportata de catre vanzatorul CRY-TECH PLACE SRL. Pentru finalizarea procesului de inregistrare a unei solutionari privind un produs defect este necesara completarea Formularului de Garantie in care se va specifica si adresa de ridicare a coletului care contine produsul defect. Transportul acestor produse se va efectua prin compania de curierat Sameday Courier care va contacta clientul ulterior, dupa finalizarea completarii Formularului de Garantie, pentru a prelua coletul.

Nu fac obiectul garantiei produsele care:

a. prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc;
b. au etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate;
c. sunt utilizate in conditii neadecvate - tensiuni de alimentare necorespunzatoare, manipulare incorecta, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc;
d. s-au efectuat setari si instalari incorecte;
e. prezinta surse defecte - condensatori sparti;
f. prezinta patrundere de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor;
g. prezinta interventia mecanica sau plastica asupra produselor;
h. au fost conectate sau deconectate in timpul functionarii echipamentelor;
i. prezinta virusari, rescrieri gresite de BIOS sau BIOS parolat;
j. in timpul instalarii s-au folosit incorect programele sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale precum si instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate.

Va recomandam realizarea de back-up periodic deoarece programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service.

Garantia SSD-urilor durează până la expirarea termenului de garantie specificat in certifiatul de garantie sau SSD-ul a atins un anumit prag de utilizare - scriere\rescriere (cunoscut și sub denumirea de “SSD Life-Left”), indiferent care din acestea apare mai întâi. “SSD Life-Left” face referire la capacitatea de utilizare - scriere\rescriere ramasa disponibila pe unitate din totalul ei, iar utilizatorii pot vizualiza SSD „Life-Left” cu aplicatiile puse la dispozitie de diferiti producatori ( Kingston SSD Manager, Hard Disk Sentinel, ADATA SSD ToolBox, CrystalDiskInfo, Seagate SeaTools™ SSD, Western Digital SSD Dashboard ). Pentru fiecare produs este specificata capacitatea maxima de utilizare - scriere\rescriere.

Acte necesare la receptia produselor in garantie (original sau copie):

a. Factura fiscala care atesta achizitia sau numarul facturii notat pe o bucata de hartie;
b. Certificatul de garantie (daca produsul a venit insotit de un astfel de certificat).

Produsele care sunt trimise la garantie trebuie sa fie impachetate impreuna cu toate accesoriile primite la achizitie, inclusiv ambalajul original. Placile de baza care nu sunt insotite de shield-ul metalic si/sau de socketul original nu vor fi acceptate in service.
Produsele trebuie sa fie ambalate corespunzator astfel incat sa nu existe niciun risc de deteriorare a acestora in timpul transportului catre depozitul nostru. Orice defect aparut in urma transportului dinspre client, spre depozitul nostru, este responsabilitatea clientului iar acest lucru duce imposibilitatea de solutionare a garantiei.

In cazul in care produsul/produsele trimis/trimise in garantie este unul functional si solicitarea nu este justificata, solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse.

Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe un document separat (nota de intrare/iesire), iar acestea se pastraza impreuna cu certificatul de garantie existent. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.

Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta celor 15 zile de solutionare, termenul fiind de minim 30 zile de la data intrarii in service.

Procedura de returnare a produselor

Exercitarea dreptului de retragere

Cumparatorul trebuie sa informeze compania CRY-TECH PLACE SRL cu privire la decizia de retragere din contract utilizand una din urmatoarele variante:
1. Contactarea vanzatorului CRY-TECH PLACE SRL la numarul de telefon +40 740 336 486 sau prin intermediul unei declaratii facute pe un mediu durabil (e-mail: [email protected]).
2. Completarea Formularului de retur.

Obligatiile care revin in sarcina CRY-TECH PLACE SRL

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard = Livrarea gratuita cu predarea personala pe raza Municipiului Baia Mare). Compania CRY-TECH PLACE nu este obligata să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea
standard oferită. Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.

Obligatiile care revin in sarcina consumatorului

Produsele sunt predate CRY-TECH PLACE SRL personal sau predate unei persoane autorizate (curier) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract.
Consumatorul suporta toate costurile de returnare.
Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.

Returul produselor poate fi solicitat in urmatoarele cazuri:
1. Produsul livrat nu corespunde specificatiilor prezentate. Cumparatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (daca produsul nu mai este disponibil).
2. Produs nefunctional/deteriorat in primele 48 ore dupa receptia acestuia. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii din partea cumparatorului prin una din caile prezentate mai sus, in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Compania CRY-TECH PLACE SRL recomanda ca verificarea si testarea produselor sa se faca in termenul specificat, de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.
3. Coletul produsului este deteriorat. Pentru coletele care prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat integral catre cumparator in momentul in care intra in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
4. Produs livrat gresit. In cazul in care s-a produs o eroare si s-a livrat un alt produs decat cel comandat.

Pentru toate situatiile prezentate mai sus (excluzand cazul in care cumparatorul renunta la cumparare) toate costurile de retur sunt suportate de catre compania CRY-TECH PLACE SRL.

In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale(dupa caz). Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat (in cazul produselor care prezinta sigiliu). Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, compania CRY-TECH PLACE SRL isi rezerva dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.

Selecteaza campurile care sa fie vizibile. Restul campurilor nu vor fi afisate.
  • Imagine produs
  • SKU
  • Rating
  • Pret
  • Stoc
  • Adauga in Cos
  • Descriere
  • Continut
  • Specificatii
Apasa oriunde in background pentru a ascunde bara de comparatie.
Compara